woensdag 28 november 2012

Oud-speler van Schimmen & Shaduwen?

Zoals ik in de inleidende post reeds vermeldde, is het mijn bedoeling om ook oud-spelers aan het woord te laten, naast de originele ontwerpers (waarbij ik zelf een bescheiden rol heb gespeeld). Een van de originele designers, Dirk Vandenheuvel, heeft reeds toegezegd in een interview, waarin hij de designfilosofie van het toenmalige regelsysteem uit de doeken zal doen. We kijken er naar uit!

Vorige week ontmoette ik eerder toevallig enkele oud-spelers van Schimmen & Schaduwen die ooit een lange campagne gespeeld hebben. Het is zeker interessant om ook oud-spelers aan het woord te laten.
Daarom, heb je goede herinneringen aan Schimmen & Schaduwen, laat het me weten. Misschien als leidraad, kan je me een antwoordje sturen op voglende vragen:
  • Wanneer ben je met S&S in contact gekomen?
  • Hoe lang heb je S&S gespeeld?
  • Wat is je beste herinnering (specifiek monster of avontuur, ...)?
  • Hoeveel produkten van S&S heb je ooit gekocht?
  • Heb je ooit deelgenomen aan een S&S avontuur gerund op een conventie?
  • ...
Stuur een mailtje naar philip punt dutre at gmail punt com, en ik giet je antwoorden wel in een blogpostje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten